NEDAŠOV - FC ZUBŘÍ - 4:2 (2:0)

21.08.2017 08:29

V Nedašově se zase děly věci. Hostující Zubří přišlo o vyloučeného brankáře Blablu, mezi tyče šel hrající manažer Robert Jurajda a dokonce chytil následnou penaltu. To ale nebylo všechno. „Zaspali jsme úvod zápasu a inkasovali branku. Ve 12. minutě byl na červenou kartu faulovaný Vokáč, který míč ještě předal Drdovi, který mohl jít sám na branku. Nejen, že nebyl vyloučen domácí hráč, ale rozhodčí nám vzal i výhodu. Následně chytil míč na druhé straně do rukou náš brankář Blabla a chtěl ho vyhodit. V tom mu bránil domácí hráč. Rozhodčí stál od přestupku na 25 metrů a já za ním. Ani jeden jsme to nemohli vidět, ale najednou domácí hráč s řevem leží na zemi. Brankář Blabla dostává červenou kartu. Apeloval jsem na rozhodčího, ať se poradí s asistentem, ale ten řekl, že si to rozhodne sám. Do branky jsem šel já, protože jsme náhradního brankáře Randuse neměli. Penaltu jsem chytil a do poločasu ještě dvě šance domácích. Škoda, že jsme nedali šanci Václavem Krupou a před přestávkou dostali druhou branku. Ve druhém poločase jsme bojovali. René Krupa s Vokáčem nedali další šance. Otevřeli jsme to. Po chybě v obraně jsme inkasovali potřetí. Donutili jsme soupeře k vlastní brance a sahali po dalším snížení. Čtvrtá branka to zlomila. Byl to divoký zápas,“ řekl k utkání hrající manažer Zubří tentokrát v roli brankáře Robert Jurajda.

 

zdroj: valasskyfotbal.cz