ZUBŘÍ - BRUMOV B - 1:1, 3:4 na penalty

03.10.2016 08:18

Zubří narazilo na velmi mladý celek Brumova a vyválčilo jen bod. „V prvním poločase jsme měli dvě brankové příležitosti, hosté jednu a tu po nedorozumění obránce Berky s brankářem Randusem využili. Ve druhém poločase jsme šli za vyrovnáním. V 64. minutě jsem šel na hřiště a o dvě minuty později jsem vysunul mezi obránce Vokáče, který srovnal. Pak už to byly z obou stran jen náznaky příležitostí. V penaltách jsme vedli 3:2, ale Berka s Bortlem nedali a máme jen bod. Hosté s věkovým průměrem kolem 17 let byli kvalitním protivníkem,“ řekl hrající manažer Zubří Robert Jurajda.
 

Pozn.: Já jen uvádím pro správnost (protože mě štvou tyto bulvární výrazy a jako hráče týmu i mírně uráží), že věk soupeře nebyl zase tak nízký. Kluci vypadali mladě, ano měli tam dva mladíky (16 a 17 let), ale věkový průměr měli 23 let! Dokonce jejich kapitán měl 39 let!! 
Data ohledně věku (pro základní sestavu soupeře) jsem si stáhnul ze stránek FAČR.
 

 

zdroj: valasskyfotbal.cz