Adam Rádsetoulal - ze zuberského prostředí do velkého fotbalu

31.08.2017 13:48

Pamatuju si, jak ještě nedávno Adam a ostatní kluci v Zubří pod vedením trenéra Davida Plucnara tvrdě makali na tréninku a někteří lidé říkali, jestli trenér David není na ně až příliš tvrdý. Není a nebyl. Jen chtěl, aby kluci dostali pořádný a pevný fotbalový základ. Ti, kteří byli s ním celou dobu a vydrželi, fotbalově vyrostli. Adam Rádsetoulal je toho důkazem.
Vždycky, když mi trenér David poslal nějaký článek o malých (abych ho umístil na web), Adam nechyběl mezi střelci a pokaždé vstřelil daleko víc než jen jeden gól.
Adam Rádsetoulal fotbalově v Zubří vyrostl v střelce zabijáka a jeho cesta se nyní přesunula do Valašského Meziříčí - do kategorie U13. Adam patří k nejlepším střelcům své kategorie v okrese. Když se podíváme na různé turnaje jeho kategorie, téměř vždy ho najdeme na nejvyšších stupíncích tabulek střelců. Adam dostal položeno i pár otázek:
Adame kdy jsi začal s fotbalem?
Rodiče mně přivedli na první trénink ve 4 letech do Zubří, kde trénoval pan Plucnar.
Vím o Tobě, že jsi střelec. Píšeš si někde kolik jsi dal gólů?
Nene, ale vím, že loni jsem dal přes 60 gólů. Pamatuji si, že jsem v jednom zápase proti Hutisku dal 16 gólů, to je můj rekord.
Tvoje nejoblíbenější zakončení?
Nejvíc gólů dávám střelou z dálky pravačkou, na levačce musím zapracovat a hlavou jsem dal snad jen jeden gól.
Jakého výsledku si nejvíc vážíš?
Byl jsem z výběrem Okresního fotbalového svazu Vsetín na závěrečném turnaji v Praze, kde jsme skončili nakonec třetí.
Co očekáváš od přestupu do Valmezu?
Je to nejvyšší žákovská soutěž, je to pro mě výzva. Trénujeme pod vedením trenéra Martina Vaigla třikrát týdně, spoluhráči jsou super. V prvním zápase jsme porazili Vsetín, těším se na souboje s Frýdkem, Opavou, Baníkem. V těchto zápasech se ukáže, jak se prosadím.
Máš nějaký fotbalový vzor?
Mně se líbí Neymar v Barceloně. On byl ve stínu Messiho a v PSG snad bude hlavní hvězdou.
Valašské Meziříčí čeká los poháru, máš nějaký oblíbený tým, který by jsi chtěl tady vidět? Fandím Spartě, takže volba je jasná. (pozn. nyní se už ví, že přijede Baník)

Na závěr se sluší Adamovi popřát mnoho úspěšných let u fotbalového míče a teď už jeho bývalému trenérovi Davidovi Plucnarovi poděkovat za to, že v Zubří vypiplal tak skvělého hráče.

 

 

 

 

 

 

 

 

autor: Martin Pavlíček

zdroj otázek a část odstavce: valasskyfotbal.cz